tirsdag 5. oktober 2010

Dagen idag:)




Dette er da meg på denne strålende morgen akkurat før Anne lise kommer til meg på besøk før vi skal ta turen videre til mi svigermor for kaffi og kjas:)

Anne Lise ble 21 år idag og da blei det en real dag med jente kjas og tur til byen for å vase rundt og jeg fikk ordnet noe i banken min.

Vi var også innom "mitt" daste tattoo studio " Titan tattoo" i kr.sand sentrum. Der har jeg tatt stortsett alle mine tattoveringer og er storfornøyd med de! Idag fikk jeg målt opp ryggen min i forhold til de tattovringene jeg allerede har på ryggen så han kan skisse en ny tattoo til meg som skal gå rundt de eksisterende tatoveringene og dekke hele ryggen! Og jeg gleder meg som en unge! Vi tittet også i mange tattooblader og kom over denne skissen ifra frankrike:





Er veldig glad jeg ikke har denne tattovert på meg for livet jah! Men hvem velger å tatovere denne egentlig? Fasinerende å tenke på...



Etter vi hadde vært i byen tok vi turen til "Sentrum" for å ha kaffe/ cola på "DIGG".
Vi ble små angrepet av noen fugler som satt på bordet bak oss, som jeg måtte dokumentere selvfølgelig!






NEI, nå er det tid for den nye sesongen av "Family guy" i sofaen med mannen min!

xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koselig hvis du vil kommentere på noe:)