torsdag 30. september 2010

Jentis med champagne!






Da satt jeg her etter en vell overstått jentis på tirsdag og er helt klar for å fortelle deg om vår fantastiske aften! Hele kvelden starter ( Som alltid) med champagne og masse godsnakking om verdens små og store problemer og ikke minst løsninger!


Så med en gang jeg parkerer rumpa mi ned i sofaen hos svigermor åpnet champagnen. Da er det jo ingen annen champagne enn denne som nytes :











Nectar Impérial is a champagne to please the senses. The assemblage is built around the structure of the Pinot Noir : supple and smooth. Nectar Impérial is both a refined and sophisticated wine whose richness turns into sensuality.









Quality : Demi-Sec.Assemblage : Chardonnay, Pinot Noir and Pinot Meunier.Colour : medium golden yellow.Aroma : dried fruits, barley sugar, ripe wheat.Palate : balanced and supple. Finish on raisins.



Tenkte jeg skulle legge ut alt av info ang denne fabelaktige flasken med morro og nytelse! ( Nei, orgasmer er da ikke inkludert som vi vet.. ennå! hahahaha)



På denne jentekvelden ( som enkelte andre jentekvelder) hadde vi med oss en "fellow sister" med på kvelden som bidro med godt humør og ikke minst god humor! Så det bragdte jo selvfølgelig kvelden til sitt toppunkt som det alltid blir:)


Har ingen bilder av veninnen til min svigermor, men jeg kan viser dere et bilde av meg og min svigermor som jeg er så glad i :)







Her er vi på festen etter vielsen av meg og min mann:)


Vi har hatt det som en tradisjon i en god stund nå å ha jentekvelder ihvertfall 1 gang hver mnd. Og det er utrolig koselig og har absolutt skapt det tette båndet vi deler sammen:) Vi er ikke bare i familie, men vi er også veldig gode veninner! Og det setter jeg utrolig stor pris på<3



Men tilbake til kvelden! hehe... Veninnen til mi svigermor gikk i ca 23 tia, mens vi fortsatte kvelden til ca 01.30:) Utrolig koselig!


Stortsett når jeg er på besøk hos ho får jeg låne ei seng på gjesterommet og sove der, siden min mann har normal døgnrytme og jobber fra kl 07-15 så vekker jeg han ikke med lyde og at hundene klikker i vinkel når jeg kommer hjem. Sååå da har løsningen blitt at jeg bare soverover der:) Så blir det felles kaffe om morgenen også, å det er jo utrolig koselig det også:)


Til middag fikk vi servert nyyyydelig kyllingsuppe som mi sigermor absolutt er råå til å lage og det smakte som alltid, nydelig! Endte jo med at vi spiste resten av suppa til frokost for å si det sånn!


Da klokka ble ca 13 på formiddagen pakket jeg sammen, takket for nå og gleder meg allerede til neste gang:) Da satte jeg kursen hjemover , men måtte fylle bensin på veien så jeg stoppet på en bensinstasjon like ved der ho bor. Finner frem til en pumpe som jeg kan stappe kortet inni og parkerer ved den og er heller ganske så fornøyd med dette..

Jeg tar ut nøkkelen av tenningen for å rote meg frem på nøkkelknippet etter den minste og ene nøkkelen som kan åpne bensinlokket mitt , setter da i selvfølgelig feil nøkkel inn og blir mere og mere frustrert ( det hjelper da ikke at jeg går med jobberbukse på meg, med lårhøyestøvletter til.. ser ut som DEN "walk of shame" jenta som er bakfull som fy der jeg står med bilen min som jeg kjører.. Neida, det var jo ikke så ille i virkeligheten, men kunne fort se sånn ut! Jeg var fult edru, hadde skiftet ut av gårsdagens antrekk og heve på meg joggebuksene... men det jeg glemte å pakke det var jo andre sko! Omg... så da veit du det:P

MEEEEEN bensinlokket ble tilslutt åpnet av riktig nøkkel og nå var det tid for å hive i kortet i maskina på pumpa.. en lett oppgave tror di fleste.. Neida, det viste seg at de akkurat hadde fått ny betalings greie til kort på pumpene enn for 2 uker siden så jeg gjorde jo som jeg gjorde for 2 uker sia og det blei jo riv ruskende galt.. så tror han i kassa lo godt når jeg så han titta på hva i huleste jeg drev med. Men men... bensin kom det på bilen tlslutt og jeg fikk betalt! *Stolt*


Så bare det hele veien hjem med musikk HØYT på i bilen og en grimase skjærende meg i forsetet som gauler ut alle sangtekstene. Må jo ha sett utrolig bra ut!... Not:P

Jeg kom meg da hjem og fikk slengt meg på sofaen og åpnet esken med min nye mobil!




Og jeg elsker denne mobilen! Absolutt å anbefale!
Samsung Galaxcy i9000 er modellen:)
Ja,ja.. etter mye utforsking og fortvilelse over nytt system når man skriver meldinger og evig mys trykking på skjermen, så fikk jeg jo det til etterhvert! Da tikket det inn en melding ifra Anne Lise der ho spørt hvor i huleste jeg blei av!.... Tro meg, jeg hadde sittet på sofaen med denne tlf i nesten 2 timer og trodd jeg hadde sitti der i 30 min.. så da var det ut og hive på seg jakka i ganga og hive seg i bilen igjen. Nå skulle det bli tatt bilder!:)
Jaja... det var da gårsdagen!:)
Håper dere hadde en knall fin tirsdag/ onsdag dere også! :)
xo xo


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koselig hvis du vil kommentere på noe:)