søndag 26. september 2010

God morgen:)

Da satt jeg lettere sliten/trøtt i sofaen hjemme og prøver å finne frem til tastaturet med noen iskalde fingre som ikke har våknet ennå. Tøyvasken er allerede hengt opp og dagens første gjøremål er gjort! HAHA!.. jeg skrev faktisk hjort før jeg rettet på skrivefeilen... snakk om å være trøtt!

Jaja, til å være en søndag må jeg si den er travel idag! Jeg har endelig fått min "sommerferie" ifra jobb så da er det jo FULT program! Først skal jeg hive på meg noe som ligner på klær ( forhåpentligvis riktig vei på kroppen!! ) blir jo spennende å se om jeg fikser det... hehe... Så må jeg jo ta på litt skjønnhets maling ( satse på å treffe annsiktet!) ogsåååå er det bare å rive med seg nøklene på vei ut døra så er jo plutselig dagen igang jo!

Dagen skal idag starte med å ta en kjapp tur innom jobb ( JA, søndag er normal arbeidsdag for noen:S Trist nok! ) Så skal jeg egentlig hjem å bake scones også på besøk til foreldrene mine på kaffe. Koselig når man tar med seg noe når man går på besøk sant?? :P Tror jeg "scorer" høyt med det jah! hehe...  

Akkurat når jeg skriver dette kommer et stk nydelig 4 beint skapning å legger hode sitt på armen min som er på tastaturet så fingrene blir presset dypt ned i tastene og lager mange ord ikke jeg forstår engang.... Men ho er jo søøød så det går nok bra!Jeg har jo lært å bruke "delete" knappen før ved annen anledning vettu! Så nå skal jeg teste mine kunnskaper skal jeg si deg! Puuuhh.... nei nå blei min hjerne for opptatt med dette kompliserte greiene så "tidlig" på morgenen... klokka er jo trossalt bare 12! hehe...

Nei fytti grisen! Nå er det på tide å svinge fua mi vekk ifra dataen og sofaen! Vi snakkes! 

xo xo 


2 kommentarer:

  1. Hehe..moro du er igang igjen vennen!
    Hils foreldrene dine, må treffe de snart :-)

    Klem, svigermor

    SvarSlett
  2. Koselig Lene.Ha en god søndag sammen med dine foreldre og nyt fridagene dine.

    Masse hilsen i fra Bjørg.

    SvarSlett

Kjempe koselig hvis du vil kommentere på noe:)