søndag 26. september 2010

snart begynner kveldens morro!



Da er jeg ferdig med dagens første gjøremål og besøk:)



Var først innom jobb for å snakke med sjefen min ang vaktlista og styre litt.. ikke lett når jobb er avhengi av en! Hehe.. men men.. liker det jo litt også! For da kan man jo kreve div tilbake;) hehe... Lene the pottit!:) Etter det dro jeg på "snar" visitt hos mine foreldre som akkurat har flyttet ned til kr.sand ifra Akershus. De har jammen meg fått på plass mye i det nye huset og det var spennende å se hvordan de har fått det! Og ikke minst å gå på kaffebesøk uten å ordne meg fri ifra jobb 1 mnd i forveien og ta bilen til oslo! Vi skravla jo som vi alltid gjør og timene fløy! Så det blir ikke noe scone`s baking på denne frøkna idag nei!









Jeg skal nå hive meg om her hjemme og hoppe i dusjen, rette krøllene og prøve å finne fram i mitt walk-in closet jungel for å finne noe passende for ikveld:) DEILIG å ha huset for seg selv når man skal stelle seg og kan høre på skikkelig jente forspiel musikk og ikke minst bli små flau over det jeg spiller og synger ( ikke fult så rent til, men jeg syns personlig jeg hadde knust alle i Idol!!) for full hals hjemme så katter og hunder søker ly. Merkelige greier... hehehe;)
Jeg får starte "mykt" og jobbe meg oppover i volum gitt! Merkelige greier.. noen sanger kan man liksom ALDRI spille for høyt! Fantastiske sanger! hehe..


DER ringte mobilen gitt! Woohoo, vi blir en god gjeng ikveld og jeg har fått booket meg inn på et av ca 1 mill soverom i det huset! Knall! Da tar jeg bilen henn og kan kjøre trygt hjem en eller annen gang imorgen formiddag:) Blir eneste jente ikveld etter som jeg veit, så det blir arti! Håper jeg vinner penger ikveld som forrige gang.. og ikke taper de! Hehe.. jaja.. Shit happends;)



Note to self: HUSK Å PAKKE CAPTAIN MORGAN! kan jo ikke glemme igjen den beste kapteinen hjemme vettu! Blir for galt;)


Kjekke kapteinen som jeg er så altfor glad i på sene kvelder! Satser på å bli kvitt forkjølelsen min helt ikveld da!


Nei, nå må jeg få gått! Blir jo avhengi av detta! Men vi snakkes folkens!


Nå blir det

Vi snakkes folkens! xo xo





2 kommentarer:

  1. Hallooo...glemt du kanskje skal komme til meg tirsdags kvelden da?? hehe

    Klem, svigermor

    SvarSlett
  2. Du skriver morsomt som din svigermor:))
    Ha en flotters kveld:)

    SvarSlett

Kjempe koselig hvis du vil kommentere på noe:)