torsdag 30. september 2010

En innholdsrik torsdag!

Da var det "dags" for dagens hendelser til å bli publisert! :)

Idag har jeg en ganske stram "timeplan". Det første som sto på min to do liste idag var å sove til kl 10 ca. Noe som gikk i vasken kl 06.30 da Kvikki nektet å sove lengre og skulle på do. Så da var det opp og stå og lufte ho. Så kom jeg inn igjen, la meg under dyna og sovnet nesten.. Da var den minste katten ( Vårt nyeste familie medlem) svært missfornøyd med å ligge i min armkrok og skulle på badet for å spise maten sin/ på do.. Greeeeit tenkte ho mor og slapp han inn på badet, fylte på med mat og nytt vann og gikk å la seg igjen. Sovnet som et braaaaaak!!... etter 30 min... og sov frem til litt før kl 10. Da Odin ble vrang og ville ut å leke.
Men sant skal sies! Jeg sto jo opp som "planlagt"! :)

Idag er det full husvask før jeg skal hente ei veldig god veninne/ kollega på jobb også blir det jente forspiel hos meg og felles "grooming" før vi hiver oss inn i taxi/ bussen til byen for å se på konsert!




Mannen min er vokalist i et band som heter DBR ( dobbel barrel remedy )Som skal åpne for verdenskjente Tristania ikveld på "Kick" i Kristiansand! Så det gleder jeg meg utrolig til å se idag! Mannen min har jo spilt i en del band før og mange konserter rundtomkring, men det er alltids like spennende!:)



NEI, nå er det på tide å begynne å vaske her!

Ha en fantastisk torsdag alle sammen!

xo xo

1 kommentar:

  1. Fin fin blogg vennen :) ser fram til jentis i kveld :) og ikke minst konsert :) Love u <3

    SvarSlett

Kjempe koselig hvis du vil kommentere på noe:)