lørdag 2. oktober 2010

Torsdag-Lørdag!

Jaja, da satt jeg her igjen etter en heidundrenes konsert på torsdag og ikke minst en deilig helg til nå!

Torsdagskvelden startet med at husvaskingen ble unnagjort of jeg hentet ei veninne av meg på jobb for at vi skulle få handla inn øl til forspiel før konserten. Forspillet skulle da være hos meg og ei annen veninne av meg skulle også komme. Plutselig kommer 2 kompiser av oss også så dette ble jo helt knall!:) Vi fikk hevet på oss både klær og trynet før vi hoppet ut i maxi taxien som hentet oss og skulle bringe oss til konsertlokalene. Vi stablet oss ut av taxien i heler og all vår pryd, nå var gjengen klar for konsert ja!

Konserten var strålende og alle oppmøtte hadde en knall kveld med både bandene som varmet opp og Tristania som var headlinere den kvelden. Ølla fløt både før, under og etter konserten på afterparty på "på hjørnet". Fantastiskt mye oppmøtte og utrolig bra støtte til alle bandene:)

Fredag: Utrolig slapp dag som egentlig gikk i enkle ting som å kjøre mannen min til byen ( etter alt av alkoholen var ute av systemet selvfølgelig) så han fikk rigget ned utstyr osv fra konserten kvelden før. Så bar det til Maria på besøk før jeg og mannen min tok turen til mine foreldres hus på besøk. Jeg hentet min mor som kom med bussen ifra Oslo i ca 20.00 tia også handlet vi inn mat til å spice taco og leide film. Fantastisk deilig og avslappende kveld med nærmeste familie<3

Idag ( lørdag ) : Dagen startet med at jeg sov lenge som alltid og truet meg selv opp av senga etter et "mareritt". Jeg hadde drømt om jobb den siste timen og var rasende på div ang jobb så jeg fikk jo et KLART hint av meg selv om at nå var det på tide å stå opp! Da jeg så på klokka var jeg allerede 30 min forsen til avtalen med mamma da jeg allerede skulle ha satt meg i bilen for å kjøre til ho å hente ho.. men jeg da satt lettere forvirra og stressa i senga med dyna på snei og en katt i tåa og visste ikke helt frem eller tilbake på genseren jeg klarte å fiske opp ifra gulvet/ Kvikki. Stablet meg opp på bena og gikk målrettet mot badet uten å tenke over hundeburet som stod på min kurs. Kneet braste i buret og Jeg sang fine gloser som alltid! Fikk da endelig hoppet i dusjen, fått tenna på tørk, holdt på si... og trynet bakfrem og jakka på snei! Her kommer jeeegggg!

Kludrer med den nye mobilen min for å prøve å sende en melding, men legger fort det på hylla for å si det sånn. Mamma bare smiler nåe jeg kommer opp i oppkjørselen litt sånn "små" stressa.. Godt ho kjenner meg så godt jah! Mamma og jeg skal på senteret idag for å shoppe med pappas penger ( som hennes bursdagsgave ifra pappa) og vi fikk ikke love å komme hjem før vi hadde passert 3000 kr i innkjøp til mamma. Såååå du kan tro jeg koste meg!!:D Jeg elsker jo å shoppe så dette koste jeg meg utrolig mye med, som alltid når jeg ute med mamma:)

Da vi skulle reise gav pappa meg nøkklene til hans bil å sa jeg kunne låne den så jeg ikke brukte min bensin på den turen.. kjempe koselig det! I løpet av årene som har gått så har jeg lært meg å ikke motsi mine foreldreres givervilje osv. De er rett og slett utrolig stae.. Mere enn meg hvis noen kan skjønne det!!?? :) Så det har jeg lagt dødt for å si det sånn.. Hender jeg prøver å stå imot og plante ( ja, jeg må fysisk plante) pengene på mamma igjen når jeg har lånt av henne og skal gi de tilbake. Meeeen tilbake til det jeg fortalte sånn ca om! Bilen hans er jo en Jeep grand cherrokee( husker ikke åssen det staves nå.. er ganske så trøtt) og den bilen er jo ikke akkurat liten. så jeg setter meg inn i bilen og føttene når ikke pedalene en gang! så etter ca 5 min med stilling av sete kunne jeg sette i nøkkelen og vri om på tenninga! Jeg rygger fornøyd ut av oppkjørselen og setter bilen i "drive". Så begynner spørsmålene ifra passasjersia... Har du satt på lyset?? "-å faen...! " tenker jeg og kluddrer noe inni heia med staken! ( Haha, din gris! ikke den staken!! ) ender med at jeg fikk satt på lyset på bilen etter 5 min og ca 1 mils avstand etterpå.

Jaja.. der var vi på vei mot senteret og på god vei til å bruke pappas penger! Her skulle det shoppes!! Vi kommer oss mot parkeringsplassen og får et skikkelig bilkaos i øyekroken! Faen.. Lørdag på senteret!! Vi hiver bilen inn i mellom alle de andre bilene og sluntrer oss fremmover i parkeringskøen i kamp om de ledige plassene på parkeringsplassen. Langt om lenge finner vi en.. Med søppeldunkene helt på utsiden av parkeringsplassen og bak alt av skur og "trallehus", MEN vi fant da plass!! :)

Vi fikk shoppet en hel hau med klær til mamma og selvfølgelig noe snadder til kaffen når vi kom hjem!

Ikveld skulle vi ned til de 2 kameratene våre som leier underetasjen på huset vårt for å spille litt poker og ha noen øl:) Endte jo med at jeg fikk psycho vondt i ryggen og klarte ikke sitte der nede, så jeg gikk opp og så på film ( I love you Philip Morris.. merkelig men gøy film) og så den nyeste episoden av The big bang theory på nettet. Nå er det snart natta folkens!
Jeg skal bare vente på svar ifra mannen min om han vil være igjen dernede lenge eller om han kommer opp snart.

Ha en fortsatt fin kveld folkens!

xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koselig hvis du vil kommentere på noe:)