mandag 4. oktober 2010

Søndag ( kvinnelist dagen)

Startet rolig og fint med tv titting og avslappning i sofakroken med min kjære som alle søndager burde brukes til!

Mannen min er ekstremt glad i å bli klødd på ryggen, så det brukte jeg pent mot han igår da jeg var innom nelly.com og så maaaange ekstremt deilige sko og klær! Omg... *pust i bakken* !
Jeg fikk fortalt i en bisetning av ei veninne for ca 1 uke sia at det går ann å få avbetaling på klærene man bestiller på nelly.com, så dette måtte jeg jo sjekke ut!
Og jada.........

*Ble satt ut av en teit musikk video på tv* sorry oppholdet... selv om du ikke merket det sikkert:) hehe

Jeg prøver igjen! : Og jada.. som jeg fikk fortalt var det jo avbetaling! Så jeg starter en hypotetisk handlekurv til meg selv mens jeg klør mannen min mere og mere på ryggen..
Jeg handler mere og mere og handlekurven begynner å bli anstendig stor! Jeg ser på avbetalingsavtalen og ser jeg er oppi 87 kr i mnd.. Og tenker, HEY! her er det plass til mere jo!! Sånn fortsetter det til jeg er på 104 kr i mnd og er relativt fornøyd med handelen!
Det er også nå jeg begynner å bli relativt sliten i venstrearmen etter å ha klødd mannen min på ryggen i snart en time mens pekefingeren på høyrehånd er som limt fast på tastaturet på den ultraminie dataen min! Har en 12 tommers data med designet til Vivian Tam! Den er knall rød med kirsebærblomster i asiatisk stil, fantastisk dame pc!:)

Jeg snur meg ihvertfall mot mannen min og ber han se på dataen.. Da har jeg jo selvfølgelig undertøys siden oppe som jeg viser han og spørr om jeg får bestille litt klær på avbetaling til BARE 104 kr i mnd!! ( Riktig nok bestilte jeg faktisk ikke undertøy hehehe)
Joda det var jo greit dette sa han og jeg klikker fornøyd og lykkelig på skjermen mens jeg klikker på bestillknappen og fyller ut navn adr og tlf nummer! Woohoooo! Da blir jeg en heldig eier av FAAAB tøy om 2-4 arbeidsdager! Nytt antrekk til torsdag kanskje?? :) 2 for 1 på Harveys jo!! :)


Igår skulle mannen sitte hjemme og se på fotball, så jeg skulle på besøk til Anne lise og bare prate og kjase som normalt. Det ender med at jeg og Anne lise tar en kjøretur til butikken og kjøper hvert vårt spann med vanilje is, oreo cookies og en tube med sjokoladeglasur og ser på tv mens vi spiser oss altfor mette! Snakk om knall søndag!!!:)

xoxo


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koselig hvis du vil kommentere på noe:)