tirsdag 5. oktober 2010

Mandag, HERLIGE mandag!

Jeg møtte restaurantsjefen som var like spent som meg btw.. hehe.. Også fant vi den avgjørende "stemmen" og satte oss klar for møtet.

15 min gikk og jeg var absolutt ikke klokere på om jeg fortsatte i stillingen eller hva som overhode faktisk ble pratet om! I 15 min hadde jeg hørt på planen ang nye rutiner i restauranten, at vi måtte stryke uniformene våres hver dag og tenne stearinlysene i restauranten til alle døgnets tider. Dette er jo vell så viktig, men ikke helt det jeg hadde håpt vi skulle snakke om.. Så etter møtet spørte jeg restaurantsjefen om hva som just skjedde.. hun trakk bare på skuldrene og ante ikke selv hva ho skulle svare. Tydeligvis ikke helt det møtet ho hadde trudd heller.. så ho sa ho skulle snakke med han ang min nye kontrakt.. så jeg tar det jo da som om jeg er hovmester for øyeblikket mens jeg venter på lønna som skal matche stillingen min.
Er jo litt små surt å fylle bensin på bilen din med penger du egentlig ikke har for å høre på at du må tenne stearinlys i 15 min og gå ut ifra møtet mere forvirra enn når det startet! Og ikke minst når du må kjøre i nesten 30 min for å komme dit også må gå igjen nesten rett etterpå! Men men.. tiden vil vise hva som skjer i fremtiden!


Etter møtet dro jeg innom Anne lise for å snakke om hvos forvirra jeg egentlig var over dette møtet. Vi tok en trilletur med denne lille krabaten






























og snakket om alle verdens problemer som vi alltid gjør<3
Vi fant ut på trilleturen at vi egentlig burde "feire" at min ferie var over for denne gang med en middag men ingen av oss hadde penger så da kom vi på at vi kunne spise på min jobb også betaler jeg bare når jeg får lønn!

Så da var det å trille lillemannen hjem til far også dro vi til min jobb og spiste deilig middag!

Her er anne mens vi venter på maten og litt oppdekking:






































Her er da min forrett : Stekte kamskjell med bringebær coulis og sellerirotpure

Anne lise spiste en cæsar salat




















Her er min hovedrett Torsk med amadinepoteter, dill og senneps bechamel saus

Anne lise spiste kyllingbryst med pasta og tomatsaus



Til dessert hadde jeg kaffe og sjokoladefondant.. Meeeen jeg glemte å ta bilde av den! hehe:)

Så det var mandagen sin det!

Min mor hadde også bursdag forresten og rundet da hele 50 år:) Gratulerer med dagen som var mamma:) Vi får feire til helga!::)

xoxo


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koselig hvis du vil kommentere på noe:)