søndag 11. oktober 2009

Meny

Forrett: Svin og okse ytrefilet på en seng av ruccola, paprika,sukkererter og tomat.
Med nydelig rødvinssaus med chilli og løk, avrundet med litt rømme.

Hovedrett: Nydelig og fantastiskt mør kalkynbryst filet,med isberg salat, paprika, kantareller,sukkererter og tomat. Nydelig kyllingsaus med chilli, kantareller, parmesan, rømme og fløte. Grtinerte hvitløkspoteter med 5 typer ost, chilli og rømme / Pannestekte poteter til min kjære.

Dessert: Karamelliserte "sukkerbur/knekk" med skogsbær is på toppen. Og Strawberry daquri apar.

Dette strevde jeg over ovnen med å lage igår. Dekket et nydelig bord for gjestene. Heldigvis ble alt ferdig til tide og planleggingen var knall. Stian ble brukt som servitør samt en hjelpende hånd innimellom:)

4 kommentarer:

  1. Så flink du er!! Som du kanskje vet, skulle jeg akkurat til å skrive til deg, at vi kom igår, så så jeg at du skulle ha 4-retters middag med andre, hehe...sånn er det når man er litt trege i avtrekkeren..

    Idag skal vi på middag hos Anne Lise og Tom, blir henta i 4 tida :-))

    Gleder meg til George Gently på nrk, det er gøy, engelsk krim..

    Har du lyst å treffe svigermor før hun skal på jobb imorgen??

    Klem, svigermor ;-))

    SvarSlett
  2. Hehe, nei var ikke hos dere igår, men du spurte jo om vi kunne komme på middag, så sa jeg at jeg trodde vi skulle noe..men så skulle vi ikke allikevel...men så svarte jeg for sent at vi kunne...skjønte du det?? hehe...jepp, halv 11...koselig :-))

    Klem, svigermor

    SvarSlett
  3. Nam... Det høres nydelig ut :)
    Så flink du er !!!!

    Klem fra tante :)

    SvarSlett
  4. Så flink du er Lene;)Høres veldig godt ut!
    Stor klem fra ei anna tante;)

    SvarSlett

Kjempe koselig hvis du vil kommentere på noe:)