onsdag 25. november 2009

Dagens kamp

Da var jeg tilbake igjen med ny motivasjon for å skrive! Mye har skjedd siden jeg sist blogget så her er det bare å henge med i svingene!

Til å har jeg vært sykmeldt i 2 mnd pga psykiskt stress. Så jeg har holdt meg veldig opptatt og vært mere som en inntrenger hos venner og familie enn besøkende, men heldigvis er de såppas glad i meg at det gikk greit tilslutt! Hehe... Jaja.. det skal ikke være så lett å løpe rundt alene innenfor 4 vegger( ok,da.. flere enn 4 vegger her, men du skjønte hva jeg mente;) )

I går var jeg på utdelings sermoni greier for å få mitt fagbrev som jeg tok 29.juni i år!
Jeg er nå faglært servitør, og fordømt stolt;) Maaange harde timer,uker og måneder forran 7 bøker! Men men.. det gikk bra tilslutt det også!

I dag har jeg vært i byen på kaffe med mi svigermor, som alltid er like hyggelig! Også har jeg vært på tur med hundene til Løa. Hundene blei utrolig fornøyde selvfølgelig! Så nå er de trøtte og ligger på sofaen ved siden av meg og spiser på hvert sitt bein:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koselig hvis du vil kommentere på noe:)