onsdag 4. november 2009

Hjelp å få?

Endelig var det et program på tven som kanskje kan hjelpe meg vidre i livet. Frøydis sendte meg heldigvis en melding ang en dokumentar på tv2 der de tok opp OCD som tema. Jeg har selv slitt med OCD og tvangstanker og handlinger siden jeg var 12 år så jeg må si jeg så et lite lys i enden av tunellen når dokumentaren var ferdig. Jeg har allerede sendt mail til st.olavs hospital i Trondheim for spørsmål så håper jeg får svar ganske snart:)

Dette skal bli spennende! Håper det fins hjelp så jeg blir bra...

I mens er det tilbake på diett og tilbake i treningsstudioet...

2 kommentarer:

  1. Off da...
    Visste ikke at du slet med dette.. Jeg fikk dessverre ikke sett programmet, men skal sjekke om det kommer i reprise..
    Håper du hører noe .. fort ..

    Stoor klem til deg

    SvarSlett
  2. Flott jenta mi! Håper du får svar fort som fy, og at du får hjelp, enten der, eller andre som holder på med det samme!! Veldig glad i dæ vettu :-))

    Klem, svigermor

    SvarSlett

Kjempe koselig hvis du vil kommentere på noe:)