søndag 26. september 2010

Endelig tilbake!


Jada, da var jeg igang igjen! :) Det har vært utrolig mye som har skjedd i det siste så jeg satser heller på å "begynne" på nytt her istede for å oppdatere dere på alt mulig tullball...


Jeg fikk det kameraet jeg ønsket meg til jul, og har brukt det utrolig mye siden! Elsker å ta bilder og kjøre til ukjente plasser og gå rundt og ta bilder i evig tid:) Jeg han jo f.eks legge ved noen bilder til dere her så dere ser hva jeg snakker om:)
Men men.. da var jeg tilbake igjen så skriver jeg mere i morgen!
Nå må jeg henge opp den 3 tøyvasken for idag og sette på ny. Deilig når alt erferdig og det lukter nydelig rent tøy og tøymykner i huset! :)
Ha en god natt alle sammen:) xo xo Lene




1 kommentar:

  1. Hei vennen :-))
    Jammen meg på tide du kom tilbake til blogglandia, hehe..
    Idag skal jeg på bloggetreff i Arendal, blir jo spennende å møte noen mennesker bak bloggen..selv om de fleste skriver om interiør..håper bare de SNAKKER om noe annet enn det også, hehe

    Ha en flott dag og klem fra svigermor :-)

    SvarSlett

Kjempe koselig hvis du vil kommentere på noe:)