tirsdag 28. september 2010

Og du strålende morgen med en stor svart sky hengende over seg!




Da satt jeg her igjen, klar for å underholde deg før jeg er på vei ut døra IGJEN.. hehe :) Snakk om aktiv ferie! Men det er jo gøy å da!


Nå har jeg akkurat kommet inn døra for under 1 time siden, hevet i meg en bolle med havrefras, funnet en kald halvfull colaflaske som står åpen og klar forran meg på bordet for konsumering.. Da finner jeg frem dataen, tar en runde på "Face" for å se om det har skjedd noe spennende der mens jeg har vært vekke også er det jo å sette igang med kreativiteten her inne.



* drikke colaen sin... glemt glass,men pyttsann!! *


Ja ja, fra spøk til alvor som man sier! Idag våknet jeg av et "meldingsraaas" på mobilen som mine venner tydeligvis syns er DØDSmorsomt å plage meg med for tia.. og ikke minst jobb relaterte meldinger som er den absolutte favoritten.. not:P Er jo veldig fasinerende når man får 4 urelaterte meldinger fra forskjellige mennesker nesten på en gang.. forvirrende greier! Men men... jeg våknet jo da etterhvert og fikk truet meg opp av senga. Tok en titt på klokka og måtte egentlig småstresse for å bli ferdig stelt før jeg viser meg offentlig til verden.


Det som sto på agendaen for denne formiddagen var å besøke min kjære veninne Anne Lise og så dra til "Sentrum" som vi kaller det og trille lille Sander:) Sola skinner og Lene prøver å være tapper og glad! ( Laaag historie som jeg kanskje kommer tilbake til imorgen) Sander smiler så gommene glinser og blunker til meg som den søde kjekkassen han er og det hjelper jo selvfølgelig alltids på humøret! Vi pakker oss inn i bilen til Anne Lise med oss selv, mitt kamera, Sander i baksetet og en vogn. Jentene på tur med minstemann på slep! :) Så bar det ned til "sentrum" på trilletur! Vi shoppet og vindusshoppet, eller det vil si at Anne Lise shoppet og jeg så på. hehe..



Etter det foreslår jeg ( genial plan btw) at vi skulle stikke på cafè for å ta en cola ( Coca cola altsååå!! ) i sola.. haha det rimte:P Focus Lene FOCUUUSSSS! Så begynte prosjektet med å få Sander+ vogn+ shopping poser , vesker og kameraet opp i 2 etg for å komme oss til cafèn. Mor var forran og jeg fikk den tunge bakdelen. Må si Sander var tung i fua ja! Hehe.. Endelig fikk vi kommet oss i døra på cafèn og jeg bestilte lykkelig min cola. Trekker kortet mitt... men NEEEEIda..... ingen penger på mor idag! Så da slo jeg på mine "puppyeyes" og min kjære Anne Lise la ut for brusa for meg.


Min søde veninne Anne Lise med si Cola -->



Sander befinner seg da i vogna:)





Her er noen bilder av cafèn vi var på;



Nydelig/ chabby stil ute på terrassen:) Men godt var det i sola!






Julemenyen var alerede trykket og lå med kassa for PR. :) Utrolig fristene meny må jeg si:)




Etter vi hadde vært på cafèn en god stund dro vi til en litt øde badeplass med skogrundt for å ta nydelige bilder av mor og barn sammen i sola:) Endte opp med å ta ca 60 bilder. Men det er jo så
gøy når man får resultater som dette:






De er jo bare så nydelige! :)







Da jeg kom hjem slang jeg på meg joggbuksa og satte med ned her for å legge over bildene på dataen så dere kunne få se bildene fra dagens hendelser. Satta ut hunden min Odin så han fikk sprade rundt i gården litt før mor må ture igjen. Da fikk jeg plutselig melding av leieboeren under som sa at hunden min hadde besøk av to små barn som lekte med han. Forvirret over hvem de ungene kunne være tredde jeg på meg skoene mine og gikk ut for å se. Joda, det første jeg fikk se var en smørblid Odin som hoppet rundt med barna i oppkjørselen vår. Syns det var litt skummelt at barna hadde bare gått inn i gården vår og begynt å leke med Odin, men ok. Nå passet jo jeg på i tilfelle de skulle ha satt seg fast eller snubblet i båndet til Odin mens han travet rundt som en løpshest. Legger ved et bilde av hundene mine så dere får sett "barna mine" også i samme slengen:)
Dette er mine barn:) Odin er bakerst og Kvikki er forran:)

Denne nydelige frøkna heter Kvikki :)
Jaja, da er det på tide og komme seg ut av joggebuksa og gjøre seg klar for champis, øl , jenteprat og nydelig mat hos svigermor!
xo xo


































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koselig hvis du vil kommentere på noe:)