mandag 27. september 2010

kveldsmemoarer før denne frøkna legger seg



Da var jeg endelig hjemme igjen etter en kjøretur innom jobb for å fordele tipsen for september til meg selv og mine nydelige kollegaer:) Jeg satte meg i bilen senere enn jeg egentlig hadde tenkt og er litt små stressa når jeg kommer til hovedveien og oppdager at det faktisk vil være kjappere å kjøre over fjellet istede for innom byen.. så da var jeg igang og tlf min begynte å ringe og det hjalp ikke mere på situasjonen når jeg allerede var bittelitt sent ute enn som sagt planlagt.. Men men ikke noe å gjøre med det! :)

Da jeg kom halvveis inn døra på kontoret møtte jeg mange smilende kollegaer og en kopp kaffe.
Slang meg ned i stolen som jeg ikke møtte helt frivillig ( har egentlig sommerferie nå) og tipskassa ble satt forran meg. Da var jeg klar for dagen / ukas hoderegning og løsning av matteproblemer men hadde et stort problem.. All tipsen var vekke og ingen veit hvor det hadde blitt av.. så det var jo noen tusen rett i dass.. artii...!


Etter dette dro jeg og Susanne på ica maxi og handlet inn til vår spontane chickflick kveld! Det ble hjemmelaget pizza, cola, hagendaz is og jentefilm! Helt fantastisk kveld:)




Jaja.. nå er det på tide å sove! Blir det fint vær i morgen så skal jeg ut med Anne-Lise og den nydelige sønnen hennes Sander og ta bilder:)




Natta! xo xo

1 kommentar:

  1. Håper dere fant de pengene, de kan jo ikke bare forsvinne helt sånn av seg selv...

    Gleder meg til i kveld, regner med det blir kyllingsuppe på menyen ;-))

    Klem, svigermor :-))

    SvarSlett

Kjempe koselig hvis du vil kommentere på noe:)