onsdag 7. oktober 2009

Back in mørkelilla!

Da var jeg tilbake ifra legen for idag. Skal nemlig tilbak i morgen også. Urinen min var visst perfekt så det var ikke noe betennelse eller noe skummelt der.

Når jeg først var i byen å hadde litt ekstra tid gikk jeg innom Salong Asena der min gode veninne Alexis jobber. Har ikke sett henne på evigheter på vi jobber så forskjellig så det var jo kjempe stas! Fikk lagt negler også i samme slengen og lakket de! Ble helt nydelig! Endelig litt dame igjen:) Siren, eieren av salongen og myyye annet så på brynene mine og jeg fikk litt info ang make-up tattovering og div priser på det. Så nå skal jeg legge av penger til å tattovere brynene etterhvert! Kan ikke en gang telle eller gjette hvor mange ganger jeg har tegnt opp brynene mine i løpet av livet! Og ikke de gangene jeg har måttet begynt helt på nytt pga de ble ulike så det holdt, Så nå er jeg drittlei rett og slett! Hår skal også bestilles snart så nå blir jeg kanskje megselv igjen, bare med større jur! *damdi daaaaam* Trommesolo igjen til meg! Haha:P

Nå skal jeg bare slappe av med litt tv titting og mulig trøkke ned litt mat i svelget her før jeg skal på en visitt til Maria senere ikveld. Må dit før 19.30 da Tiril skal legge seg ,så jeg får sett henne også:)
Nå har jeg ihvertfall matet banra mine her så nå sover de også. Hmmm kanskje slenge seg nedpå på en liten blund jeg å? Nei uff, heller prøve å legge meg til en ok tid i kveld.

Var forresten en svipptur innom Quality "på vei hjem". En smule omvei hjem til meg men.. det var ihvertfall kjempe koselig! Fikk truffet MANGE av kjentfolket fra "min" tid så det var jo knall! Fikk "vist" meg der også å minnet dem på at de må ha plass til meg der snart. Hehe:)
De skulle legge inn mange gode ord for meg å da, så får satse på det!
Må innrømme at jeg savner det kjøret som var, men gud så fort en arbeids dag gikk da!Gleder meg til julebordssessongen! Skal jobbe der da ihvertfall:P Som servitør og bartender tenker jeg.

Men men.. nå er det tid for nyhetlesing og daffing:)
Takk for seg for denne gang:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koselig hvis du vil kommentere på noe:)