onsdag 7. oktober 2009

nok et vinglass

Da satt jeg her med vinglass i hånda og koser meg forran skjermen igjen.
har akkurat kommet hjem ifra Maria:) Var kjempe koselig!
Elsker lille Tiril! Når hun hørte bilen komme inn i gården hoppet hun nærmest ut døra for å møte meg! Med sutten i munn, topp, og bleiefu:) Hun hadde nektet å legge seg før jeg kom å gå henne natta nuss:) De er så skjønne når de begynner å prate skikkelig:)

Det blir "klokka 8 hos meg" her på lørdag alikevell!:D Så nå må jeg finne noe å lage:P hehe.. og vaske huset i morgen og på fredag:D
Gleder meg virkelig!

Nå er det marsj i dusjen og så tilsengs! natta!:D

1 kommentar:

  1. God morgen vennen :-)) Så formen er bedre nå? Håper det!! Jeg hadde også en topp kveld i går, du kan lese om den i bloggen min, hehe...Og godt det blir den middagsfesten hos dere lørdag, Bob er totalt utslitt etter hjertetrimmen, så lørdagen må han bruke til å sove, regner jeg med...Stakkars mr.bobbet :-)) Jeg skal til Kari idag, det blir koselig

    Stor klem fra svigermor :-)))

    SvarSlett

Kjempe koselig hvis du vil kommentere på noe:)