tirsdag 6. oktober 2009

Gooood morgen med pære i munn!

God morgen kjære leser:)

Da var jeg på min tydeligvis faste plass ved spisebordet forran skjerme igjen! Med pære i den ene hånden og et glass + kartongen selvfølgelig av Tine melk (ekstra lett). Fader må kanskje sette ifra meg en av delene.. Hmm.. ok, melke glasset foreløpig.. Valgetskval!

Må skryte litt av meg selv som er våken på denne tiden av døgnet, fult påkledd og med sminke i trynet! Har allerede kjørt min kjære til jobb i Lindesnes og tilbake å stått i tett kø fra Søgne og mot Kristiansand by med alle de andre som drikker kaffe fra kaffeavtalen på diverse bensinstasjoner og banner så det synger på vei til jobb. Selv tok jeg alt med ro og koste meg med Kings of Leon plata mi på full guffe mens jeg tøffet min vei hjemover i min ultra mobile Volvo v70. Det begynte å lyse plutselig i dashbordet og blinke for at det snart var på tide å fylle på litt bensin mat til bilen sin. Men Lene hadde glemt kortet og førerkortet sitt hjemme mitt på natten så dette var helt uaktuelt! Fikk godsnakket med min kjære bil så vi kom oss helt hjem!
Så når jeg fikk humpet min vei inn mot Kvarsten og forbi alle skolebarna på vei mot skolen, hev jeg bilen inn i gården min å spratt ut at bilsete som en gud for å hente bankkortet for å gå på frokost jakt.
Kortet lå der det skulle det, så dette skulle ikke bli noen sak for meg!

Fader.. tom for melk i glasset. *helle oppi mere*
Sider melkopphellingsprosessen (puuh langt ord) krevde to hender og hele min konsentrasjon måtte jeg konstatere dette i bloggen før jeg fortsetter.

Parkerte på butikken ( ja, jeg kjører til Joker som er under 700 meter ifra huset mitt) og hoppet nok en gang lys våken ut av bilen.
Da jeg kom inn i butikken og fikk grepet fatt i den ultra Joker grønne handlekurven, kom det plutselig en kommentar fra bakom kassa -" Jøss, er du våken?? NÅ?" Etter som jeg er stamkunde og aldri klarer og holde munnen ( dette kan komme som et sjokk for de som kjente meg når jeg bodde i Ås, Akershus å var mer sjenert en en liten skolepike som tok foreldrene sine på fersken når de lekesloss i senga en søndagsmorgen) så kjenner de min døgnrytme så det jomer etter.
Jeg handlet da selvfølgelig inn til min diett som jeg starter på idag! Så idag skal jeg spise masse frukt ( unntatt banan),drikke masse melk ( ultralett selvfølgelig) +vann og spise min nydelige suppe. Handlet å deodorant,håndsåpe,dusjsåpe,saft og hårspray siden jeg tømte den andre i dagmorges/ natt og var lite fornøyd med det.

Der var da jeg fikk melding av min kjææære svigermor, Frøydis om jeg ville møte henne på min jobb ( "Hos Naboen" i Markensgate) å ta en kaffi som det så fint heter her på det glade sørlandet! Selvfølgelig ville jeg det nå som jeg var ved mine fulle 5 og i lys våken tillstand!

Du må forresten huske å lese min svigermors flotte blogg på bareforgoy.blogspot.com !!
Kjempe koselig og artig blogg! Annbefales av 9 av 10 rørleggere! Ehhmm.. Er det ikke det man sier da når man vet noe er bra som ingen andre kan gå glipp av??!

Det var da alt som har skjedd til nå av interesse og ellers generell interesse for deg min kjære leser.

*Takker og bukker for seg så bloggast mi igjen!*

1 kommentar:

  1. Hehe, ler så jeg griner!!! Morsomt!! har ikke fått blogga idag, men skreiv litt igår kveld ;-))

    Sees snart vennen min, dette blir koooselig!!

    Klem, svigermor

    SvarSlett

Kjempe koselig hvis du vil kommentere på noe:)