mandag 5. oktober 2009

skravlekjærringa.. det er meg!

jada, du gjettet riktig! Her er jeg igjen.. hehe! Hele 10 minutter siden sist! Skal si jeg er stolt av meg selv..

Det banket akkurat på døren her, Ida heter hun som banket på:)
Hun er en av våre naboer som elsker hundene våre og låner de ifra tid til annen. Så nå er mine kjære på tur i den mørke og mystiske skogen bak huset vårt. Lurer på om de støtter på skummle jegere som leter etter elg??.. Jaja.. de skremmer nok både elg og jeger vekk hvis de vil så det skal nok gå utmerket og meget strålende!

I bakgrunnen her surrer "Cops" introen på tv`en å jeg kan se hodet til Stian stikke opp bak den opplyste dataskjermen. Halvveis fasinert og litt vekke i blikket.. Som mannfolk generelt har tendensen til å bli i blikket uansett hva det måtte gjelde. Eller har jeg feil jenter? Jeg sier ikke vi er det smarte og kloke kjønn, men det er meget lite som sier imot det også;) Haha, måtte ha litt feminisme innvolvert her da!
*trommesolo til Lene! * damdi dam bang!*

Syns det var så gøy å skrive her nå og jeg blir konstant minnet på om "Carrie" i sex og singelliv som faktisk levde av å filisofere ang sex, singelliv og selvfølgelig mannfolk og deres teorier. Og jeg kan ikke kontrolerer tankene mine når jeg tenker på at kanskje jeg også innerst inne vil ha den samme jobben??... Tro jeg måtte ha hatt 2 siders spalte hvis jeg noen gang skulle ha skrevet en spalte men.. GUD å gøy det hadde vært:) Jeg har visst mye på hjerte jeg..Generelt hva som er temaet! Har alltid vært "psykologen" i vennegjengen selv om jeg var sist ute når det gjalt nesten alt, men har liksom alltid kunnet sett saken i et annet lys og komme med teorier og fakta hvis det var nødvendig. Kunne ønske jeg var skikkelig belest så jeg kunne bli brukt som et oppslagsverk innimellom, men det hadde vel egentlig bare blitt irriterende for andre i lengden?

Må innrømme at jeg er småååå misunnerlig på Stian som er frivillig skribent for The Gunners Post ( Fotballklubben Arsenals blad ) for å støtte laget og spre interesse for laget der han skildrer de forskjellige kampene og presentasjonene til enkelt spillerene over en viss periode. Hadde jeg kunnet hatt f.eks en spørrespalte, spekuleringsspalte eller rett og slett en såkalt "carrie-spalte" hadde jeg blitt total overveldet! Kanskje jeg bare skal begynne på min egen spalte her? Eller kanskje jeg allerede har begynt? To be or not to be sier Shakespear... Mitt motto har vært lenge -" Gjør det idag for i morgen kan det være forbudt". Så kanskje jeg bare skal hive meg på denne blogg bølgen og bli ultra populær så en avis fatter interesse for min blogg og gir meg spalte plass i en avis/ blad?? Kan jeg få en "true hollywood story" til å fungere i virkeligheten?! Bare vent og se! Jeg venter ihvertfall...

Hmm.. hvordan bli oppdaget? Kle seg naken og plutselig ha en sex-video på "avveie"? Nei
Smiske seg frem blandt landets aviser? Mulig / Nei
Satse på det beste og rule på blogspot? Definitivt!

Jeg tror jeg må kjøpe kamera før jul.. Hvis ikke blir denne siden veldig lang med skrift istede for informative bilder og generel underholdning.
Ta snik bilder av Stian der han ser teit ut til vår underholdning? Hmm.. tanken frister, men nei.
Gå tur i skogen og ta nydelige høst bilder med hundene? Ja:)

*to be continued*

2 kommentarer:

  1. Hehe, må bare le!! Du er jo helt rå på å skrive, hehe..Men duuu...det hadde jo ikke vært dumt om du kommenterte min blogg også ;-)))

    Klem, svigermor

    SvarSlett
  2. heiaa!! god morgen! jo takk for det:) godt jeg kan underholde i dette triste været:) Skal gjøre det vettu! Takk for at du nevnte meg i din blogg!:)

    sees etterpååå!:) kleeem xoxo
    (alltid hat lyst til å skrive xoxo tihi)

    SvarSlett

Kjempe koselig hvis du vil kommentere på noe:)