søndag 4. oktober 2009

starten på en ny mani?

jaja, da var jeg også i gang med blogging. Trodde aldri jeg skulle få hevet meg på bølgen av blogging, men men.. plutselig var jeg jommen meg her jeg også:) Etter å ha lest min kjære svigermors blogg fant jeg ut at det var på tide for meg å hive meg utti dette.

Første intrykket må jeg si er helt ok, ikke veldig forvirret over noe spesielt ennå, men det kommer sikkert.. OH! må huske å sende melding til Frøydis å si jeg har begynt å blogge jeg også.. Kanskje dette blir det store nye for meg? Ny hobby i sikte kanskje? jada:D Er det noe jeg er glad i så er det jo å selvfølgelig lese hva andre har skrevet (Trofast sladder leser på Face hehe) og ikke minst å skrive mye rart og forskjellig selv!

Kanskje dette vil spare meg for evt kostnader til psykolog? Bare å skrive alt usensorert her og få utløp for alt mulig..? Jaja.. det meste får jeg snakket om på svigermor og svigerdatter middagen hver mnd, så er da ikke noe hast:) Men alle har vi noe vi vil ut med og vil dele med andre..
Gud å fort det går å skrive masse her.. skjønner ingenting jeg.. jaja, mye på hjertet:)

Hmm.. skal vi se.. Idag våknet jeg og Stian opp hos et vennepar av oss i Vågsbygd på en hard men ok sofa. Igår var vi på fest og koste oss:) Broren til Stian, Christoffer var "barnevakt" så vi kunne kose oss til langt på natt og ha det kjempe koselig!
Må si det var godt å komme seg hjem til en kjapp varm dusj etter å ha ligget på en hard sofa med bare et halvveis dekkende pledd på seg med bare ben! uff.. Håper jeg blir syk så jeg blir sykmeldt ifra jobb!! Men det er en annen historie... en veldig laaaang historie.

Etter dusjen var det rett i polstrende klær, hive med seg mann, svigerbror og paintball utstyr x3 i bilen og kjøre langt inni skogen ved Erkleiv på Ålefjær. Vi var vel ca 12 stk idag:) Løp rundt som en gal og lekte krig i ca 4,5 timer og dro innom go`biten på vei hjem. GUD å godt med skikkelig digg hamburger på vei hjem! :) Så var det rett hjem og lege seg på sofaen og våkne opp 2 timer senere og vips så var jeg her!

Stian dro tilbake til Vågsbygd for ca 2 timer siden for å se Rosenborg-Start med noen gode kompiser av oss. For øyeblikket ligger Start under 2-1 så blir nok ikke en overlykkelig mann som kommer hjem til meg hvis dette ikke snur snart! Hundene mine løper rundt her og passer på matmor og "boffer" på hver merkelige lyd som de hører stakkars.

Selv sitter jeg og spiser litt smågodt ( det er da trossalt helg!) og drikker iste.
Sendte akkurat melding til Frøydis om at jeg skrev mitt første innlegg her nå. Vi har så god kontakt vi 2 og det er jeg evig takknemlig for! <3

hmm.. Jeg tror det var det jeg hadde å si for øyeblikket, men man vet aldri om jeg plutselig kommer med litt mere kjas i løpet av kvelden!? :)

4 kommentarer:

  1. Hei vennen :-)) Så flink du er :-)) Gleder meg til å følge bloggen din!! Veldig glad i deg!!

    Stor klem fra svigermor :-))

    SvarSlett
  2. Ja, det blir gøy dette! I lige måde!

    Veldig glad i deg å <3
    klem!

    SvarSlett
  3. Heia Lene :)
    Ja her er jeg og hehe.. Fikk nettopp sms av din svigermor og måtte inn å lese :)'Blir spennende å følge deg videre og håper det er greit at jeg kommer innom ;)

    Klems fra tante ;)

    SvarSlett
  4. Selvfølgelig er det greit:)

    klem tilbake:D

    SvarSlett

Kjempe koselig hvis du vil kommentere på noe:)