mandag 5. oktober 2009

Skuffelsen rår

Neida.. det var ikke det resultatet jeg håpte på.. Men man kan da ikke få det som man vil hver gang?... Hadde håpt det men, det gjør vi da alle. Er fremdeles kvalm, så er veldig glad jeg ikke er på jobb.

Blir en laaang dag i morgen, så håper jeg blir bra igjen til i morgen tidlig! Hvis ikke sliter jeg når jeg skal kjøre Stian til Lindesnes i de tidlige morgen timene..!

Men men.. jeg prøver å få tia til å gå fort ved å tenke på en 3-retter til lørdag. Skal inn på matprat.no for å titte litt nå så får jeg se hva jeg finner ut av:) Legger ut evt oppskrifter her hvis jeg finner noe som er av interesse.

Suppedietten min gikk rett i dass bokstaveligtalt, så da begynner jeg for fult igjen i morgen! Dette blir bra!

*Vi blogges*

2 kommentarer:

  1. Håper også du er bra til imorgen!! Skal vi ta en kaffe før jeg skal på jobb, hvis du er i fin form??

    Klem, svigermor...skal hilse masse fra mr.Bobbet ;-))

    SvarSlett
  2. måå hilse tilbake til mr.bobbet!! :D si han var flink på trimmen sin:D

    SvarSlett

Kjempe koselig hvis du vil kommentere på noe:)