tirsdag 6. oktober 2009

Hva feiler jeg egentlig for tiden?

Mye kan vel de som kjenne rmeg svare.. Men selv aner jeg ingenting om hva som skjer med kroppen min for tiden.. Jaja.. skal ringe legen i morgen å se om ho skjønner noe.

Akkurat nå prøver jeg og roe kroppen med et glass vin for å se om det enten hjelper eller kommer i retur.. *Spennende*

Har akkurat sagt natta til mannen min som for tia er på reisejobb i Lindesnes.
Han kjeder seg visst noe langt inni heia, så han måtte prate litt tror jeg:) Og godt var det.. Ikke noe (nesten) er like ille som å være syk og alene hjemme... :(

Siden jeg har NULL mat i magen kjenner jeg alkoholen i blodet og ikke minst i hodet etter 5 slurker av vinglasset.. Jammen godt jeg er så trøtt så jeg får sove med en gang puta treffer hodet.. eller omvent?..

Odin og Kvikki hopper rundt her som gale og tror tydeligvis klokka er mye mindre enn det den er. De lager noen lyder som høres ut som en t-rex enten i parringssesongen eller prøver å skremme ihjel byttet når den har gitt opp etter en lang dag på hyene jakt? Hvem vet.. Høyt og ganske intenst er det ihvertfall.. Å det trengte ikke hodet mitt akkurat for øyeblikker du!

Grunnen til at jeg er hjemme så tidlig ( ja, merk deg ordet.. TIDLIG) er at jeg rett og slett begynte å kaste opp på jobb så måtte bare stabble meg opp på bena og ta meg selv i nakkekraven på jakka mi og hive meg selv ut døra. Heldigvis var det utrolig stille på jobb idag så samvittigheten fikk ikke så mye juling som jeg trodde den skulle få.
Tanken og lukten av mat er nå motbydelig og heller lite fristende! Akkurat som når du ser muggosten i den ene kjøleskaphylla di kommer til livet og hopper på deg i et slags bakholdsangrep med lukta si. Ja.. virkelig så ille! Så det blir nok ikke en dans på roser inatt! Er vel heller tomsing i mørket i jakt på den stooore hvite ikke så glamorøse telefonen som jeg tydeligvis liker å skrike og bære meg i. Men men.. det meste går da over så får satse på at dette er en av de tingene.. Bedre lykke i morgen til sier jeg bare!

Dæven jeg skvatt da Kvikki begynte å bjeffe plutselig! Ho hører lyder hele tiden.. skulle tro jeg var vant til det nå.. men tydeligvis ikke.

Vinglasset nærmer seg slutten her og øynene min lukker seg som en dårlg kinopremiere i Hollywood. Kanskje på tide å legge seg? Nææææææh.. Hva skal man finne på mon tro? Vaske? Kanskje det?!:D Nei.. da har jeg ikke noe å gjøre i morgen.. å det blir kjedelig skal jeg si deg!
Kan ikke ringe noen siden det er for sent på kvelden... Anne Lise er i Singapore, det vil si 6 timer før vår tid.. Så hun dør vel på seg hvis jeg ringer? Det gjør nok forsåvidt jeg å når jeg får se telefonregningen?.. fader da... Ikke har noen jeg "følger" her skrevet noe jeg kan kommentere videre på heller... Bestille takkekort fra fotografen kan jeg gjøre i morgen siden det ville sett litt bizzarro ut å bestille de på denne tiden av døgnet...

Forresten ,Frøydis! Bjørn Egil var ikke på jobb idag så jeg fikk ikke bestilt glassene! Men kan høre med han på face i morgen hvis jeg ikke ser han:)
Så trenger ikke Eva å mase mere... hehe:) Så skjønn.
Frøydis har nemlig gitt meg en heeel ønskeliste til jul allerede! Skal si noen er tidlig ute! Men det er jo veldig greit for oss som får den.

Kjøpte forresten en nydelig vin idag! Tommasi Viticoltori "Ripasso" på Valpolicella druen tappet i 07. Utrolig god! Rett opp i Mr.Bobbet sin topp 5 liste tror jeg!
Den satt skal jeg si deg! Hehe:P *dam di dam* Trommesolo må til i kveldens mørke!

Nei guri nå må jeg rive meg løs fra dataen to minutter her.. Skal jo opp tidlig og ringe legen!

Jaja... sov godt alle! *mi blogges* xo xo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koselig hvis du vil kommentere på noe:)