onsdag 14. oktober 2009

I`m back! :)

da var jeg endelig tilbake her på bloggen min:)Har akkurat lest og oppdatert meg på bloggene jeg følger så nå er jeg klar for å skrive litt selv også.

Idag har jeg vært travel skal jeg si deg! Første jeg gjorde idag ( etter en kopp te selvfølgelig) var å pante flasker, fylte jo hele bagasjerommet til taket, så var på høy tid kan man si! Så bar det til Moseidmoen for å hente Maria, for så å parkere i Vennesla og gå på Nav for å levere sykemeldingen min. Har forresten blitt sykmeldt ihvertfall ut måneden. Så etter kø på nav kontoret og banning så det sang i frusterasjon kom vi oss endelig ut derifra og tullet oss til en Cafè i Vennesla. Da var plutselig klokka halv 3 da jeg tilfeldigvis så på klokken og satte bollen i halsen av påtrengt stress.
Så heiv jeg meg inn i køen forran disken og fikk med meg et sykke napoleons kake til min mann.
Han fyller nemlig år idag så det måtte jo feires med både besøk og kake:)

Vi gikk relativt raskt til bilen i skyggen av byggene som dekke for solen. Frøys som 2 tennåringsjenter som står på hjørnet av bygget i friminuttene med bar mage, vanter og lue.. det så latterlig ut:P Men men.. har jo vært der jeg å, det skal jeg innrømme.
Kjørte hjem Maria før jeg satte kursen hjemmover for å fore barna før jeg måtte hive meg i bilen igjen å kjøre til Lindesnes. Da jeg endelig var på veien igjen, kunne jeg nesten ikke se veien pga den lave solen, og det kunne visst ikke de andre bilistene heller side vi kjørte i 30 km/t under fartsgrensa stortsett hele veien. så dette ble en lang tur.. Er glad i å kjøre, men det er da grenser!

Stian var kjempe glad for besøk der han satt i oppholdsrommet forran tvèn. Det som er litt gøy med å besøke han på gjestehuset der han bor i ukedagene, er at det føles som om vi er på en hybel. Eller egentlig et kollektiv... Minner meg om gamle dager da jeg skulket 2-3 dager av skolen bare for å dra til Kristiansand for å være med gollet mitt:)

Var utrolig koselig på besøk! Er ikke lenge siden jeg feiret første bursdagen hans med han når han bodde på Tveit for mange år siden:)

Jaja.. da får jeg sture med mitt her:) Vi blogges! xoxo

1 kommentar:

  1. Hei vennen :-)) Tenker det var koselig å besøke den skjønne sønnen min ja, hehe..Han sa du skulle komme :-D
    Jeg var ute en tur med jentene etter jobb igår, koselig! Nå har jeg fri frem til lørdag, og som du vet, skal Andrea på ferie til meg i morgen :-))
    Stian sa dere skulle komme innom på vei hjem fra Lindesnes, så koooselig!! Skal ha kaffe, kake og gave klart, hihi...Ligger her og venter på han..
    Vi snakkes vennen...skal ingenting idag, så hvis du har tid og lyst, vet du hvor vi bor, hehe

    Klem, svigermor

    SvarSlett

Kjempe koselig hvis du vil kommentere på noe:)