tirsdag 6. oktober 2009

Kaffi opptil ørene

Ja ,det gikk ikke lenge før jeg syndet idag nei! Startet helt knall med både pærer og epler til frokost men neida.. så bar det på restaurant og vips der snek det seg inn et herlig smørbrød med ovnsbakt leverpostei,marinerte sjampinjonger,frisk salat og sprøstekt bacon ned svelget og blir nå fortært i magen.. Men nå er det tilbake til pæra mi!

Haha! Melk i glasset å gitt! Ska sei!

Fader der kom Odin inn døra KLISSBLØT av regn og selvsagt gjørme... Det er fotspor og gjørme overalt! Godt han minner meg på at jeg må vaske huset i morgen ihvertfall.. Alltid noe poitivt i hvertfall i det meste som skjer.

Var inne på bloggen til mi "tante" som jeg egentlig kan kalle ho:) , Kari. www.myhomeismycastel.blogspot.no der det foregår en heftig "diskusjon" ang alternativmessen som ble holdt i helgen på Quality i Kristiansand der hun, og flere deltok.
Det var da noen latterlige kommentarer der realtert til at hun ikke måtte tro det hun vil og syns er fasinerende og bla bla bla... Noen fikk til å md blandet inn Gud i alt dette. Hvorfor må alle diskusjoner gå til person "angrep" og resultere i relgion og livssyn? Det er direkte barnslig å kaste inn relgion i et relativt urelatert tema! Må alltid "skylde" på noe hva? Svakt! Si dine egne meninger heller istede for å hjemme deg bak noe du selv er trygg på! Haha, rodde fint rundt grøten der? Trokket på noen tær kanskje? Javel, det får så være! Å blogge er å si din mening, være fri og for all del, VI BOR I NORGE! YTRINGSFRIHET har vi her.. Bare så det ikke var noen tvil om den saken. Ihvertfall så vil jeg konkludere denne lille saken med: Stå på Kari! Vi er mange bak deg:) Og for all del, alle er vi forskjellig og heldigvis for det!:)

ELLERS tenkte jeg å si at det mest sannsynlig kommer til å komme litt bilder inn på bloggen min idag hvis jeg får til å legge det inn da:) Er fremdeles ganske fersk i blogge verden.

Jeg hadde en fantastisk lunsj med mi svigermor idag som jeg nevnte litt om ista. Så fikk jeg snakket litt med sjefen min ang typiske jobbsaker osv,kjøpt med bodylotion til parfymen jeg bruker for tiden Chanel Change;) Og ikke minst! Fikk gjort en god gjerning idag! Kjøpte Klar magasinet av en gammel men søt mann før jeg gikk på polet å syndet enda mere mot dietten min å kjøpte meg en hærlig vin som jeg skal nyte etter jobb ikveld.

Da skal jeg romstrere rundt her å finne ut åssen man legger til bilder!

Tataaaa xoxo

2 kommentarer:

  1. Du er bare såå herlig Lene :))
    Tusen takk for den flotte kommentaren din, satte veldig stor pris på den :)
    Du skriver kjempebra og jeg er innom både en og to ganger om dagen ;)

    Stoor klem fra en stolt tante ;)

    SvarSlett
  2. Det er jenta til mor det :-)))

    Kjempekoselig lunch idag! Gleder meg allerede til neste gang!

    Stor klem fra svigermor :-)))

    SvarSlett

Kjempe koselig hvis du vil kommentere på noe:)