mandag 5. oktober 2009

formiddagens utartelse

Det var ikke lenge jeg kunne holde meg unna denne bloggen om gangen nei... Det fant jeg fort ut av nå. Maria har akkurat blitt hentet av Morten, samboeren sin. Var godt å ha litt besøk her hjemme! Fikk pratet om alt mellom himmel og jord som vi alltid har gjort.

Våknet opp kvalm idag og det ble ihvertfall ikke noe bedre i løpet av dagen.. Stakkars Maria som var her når jeg var så dårlig. Prøvd å spise noe, men det kom rett i retur.. Vann har jeg prøvd også men til ingen nytte.
Prøvde å ringe jobb å si at jeg mest sannsynligvis ikke kom på jobb idag, men ble møtt med negativitet som svar og et stort "aaahhhg" på tlf og ordre om å komme meg på jobb å "prøve" eller å skaffe folk selv til å jobbe for meg. Herregud å uproft.. Jaja... får vel bare sykmelde meg evt så får de noe å bryne seg på.
Fikk ei til å jobbe for meg heldigvis..

Stian ringte akkurat også.. Han er på vei hjem fra jobb til meg. Blir godt å få han hjem så han kan ta vare på meg litt når jeg er dårlig. Han skal innom apoteket på vei hjem også.. Like greit å luke ut alle muligheter med en gang.. Selv om det mest sannsynlig ikke er noen vits i å utelokke det generelt. Men men... er jo like greit da.

Håper at svimmelheten forsvinner snart.. Utrolig slitsomt! Savner mamma nå..
Hjalp ikke akkurat å ha to hunder som er lekne og bråker noe i heia for øyeblikket.. Men de sluttet nå, så de har nok skjønt at matmor er dårlig. De pleier å trøste meg når jeg er syk. Å faktisk mens jeg skriver dette kom kvikki bort til meg å ville kose:)
Hunder er menneskets bestevenn.. det er jeg helt sikker på.

Jeg er iskald og glovarm om hverandre.. Tror jeg skal satse på å gå i dusjen nå. Få igjen varmen evt.. Orker ikke kaffe.. Det holdt med de 2 koppene jeg klarte å få i meg til morgenen.

Fikk gjort litt husarbeid idag også. Vasket opp litt og satte på ny runde i oppvaskmaskinen.
Hører vaskemaskinen går så det suser nede, så Raymond er i full sving han å.

*BRAK*.. der gikk Odin i glass bordet i stua så det sang. På tide de roer seg nå.. Han tok hintet når jeg skulte på han. La på ørene med en gang og la seg på stuegulvet.

Kanskje litt lakris hjelper?.. Har mye av "pingvin" lakrisen som vi kjøpte når vi var i Sverige med mamma og pappa når vi besøkte de i Oslo. Nei, det smakte forferdelig!...

Fikk melding av Stian nå.. Noen har klart å gjette "lyden av Norge" på p4 nå. Det var visst å dele et grovt brytebrød! Herre.. hadde jeg aldri gjettet. Men hadde hatt godt av 200 000kr nå altså.. så syns det skal dryppe litt på vi andre som gjettet på lyden. Lov til å drømme!
Hadde brukt pengene på oppussing, ny opparbeidet hage og en drømme reise til paradis..
Walk in closet??.... hmmm.. en jente kan da alltids drømme!

Fader nå blei jeg skikkelig dårlig igjen.. På tide å hoppe i dusjen og roe ned kroppen tror jeg..

*blogger nok snart igjen*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koselig hvis du vil kommentere på noe:)