onsdag 7. oktober 2009

God morgen!

Da var jeg på plass atter en gang!
Har ringt legen idag så skal til ho senere og ta alle slags prøver.
Det kunne visst ha noe med hoprmonpillene jeg går på å gjøre. Så dette skal bli spennende.
Like ille hver gang å få utdelt et beger og bli sent på toalettet forran 20 mennesker. Men må man så må man. Skal ta blodprøver å idag for vidre testing.

Fikk akkurat melding av Maria og Tiril ( hennes datter som elsker og forguder meg) om at jeg var bedt på besøk og middag dit idag. Så håper jeg kan spise litt igjen nå!
Tikka masala eller gratinerte natchos:)
Det hørtes jo godt ut så håper jeg er på bedringens vei!

Dietten min er jo halvveis i gang kan jeg vel si.. Jeg kan da umulig gå opp i vekt når jeg ikke spiser noe, men veit jo aldri! Kanskje jeg får trøkkt innpå ei pære i løpet av dagen.

Må si jeg ble litt provosert da jeg leste nyhetene idag om at Letterman har skyhøye seertall etter han kom med "tilståelsen". Typiskt Amerikanere og bli fasinert ,men fornekte det og lage et stooort oppstyr rundt en sånn sak. Men finner folk det underholdene så holder det jo folk i jobb så det går vel nesten opp i opp.

*Drikker vann som en gal for å få noe å levere inn hos legen*
Ikke det at bloggen min skal handle om min urin idag, men det har skjedd jævlig lite til nå så det må nok det for øyeblikket.

Kvikki ligge med øret ned på gulvet og ørene går til alle kanter når hun lytter etter hva Raymond driver med nede. Og Odin hopper på døra for å komme inn. *Slippe inn Odin*
Guri og kaldt det er ute! Blåser som fy, men er heldigvis sol da:) Det er veldig typiskt norsk å snakke om været så hvorfor ikke blogge om det å?
Nei, jeg har ikke tenkt til å blogge om vindstyrken i Kirkenes eller Longyearbyen siden jeg syns det er ok å snakke om været. Været er jo rundt oss heletia, så ville vært synn hvis vi ikke la merke til det eller kjente solens varme i kinnene på hytteturen i påsken.
Påskeferien ja.. det er merkelige greier det! Alle står i kø for å kjøre 4-5 timer for å komme en fredelig plass høyt oppe på fjellet, der det i grunn er studd med unger på rattkjelker, knekte ben og tenner og ikke minst ski og staver ligger strødd! Mor og far er ute å leker med barna for det er jo såå sundt, så er det å sitte i solveggen med kaffi og kvikklunsj og en sjelden appelsin mens de grilles og ikke kommer på at solfaktoren ligger langt inni skapet på badet bak sminkefjerneren og tåneglelakk. Så reiser de hjem etter 1 uke med trøtte barn som klager i bilen, far som er dønn forbanna på "alle de jævla bilistene på veien" og de bruker gjerne 1 time ekstra hjem mens mor sitter å prøver å holde maska mens hun titter febrilskt på kartet som er utgått på dato for 20 år sia. Jadda... ferie skal vi på! Hva skjedde med harrytur til sverige eller en kjapp sydentur til 329 kr tur/ retur på restplasser.no??
Nei, neste påske skal jeg bare bli hjemme og drukne i bade kyllinger og gulfarge!

Da må jeg få tuslet meg til legen her! Vi bloggast!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koselig hvis du vil kommentere på noe:)