torsdag 8. oktober 2009

husmor med hjerterom<3

Første klesvaksen var satt på for dagen og ferdig tørket tøy er brettet.
Nå venter en evig saga med ærender i Vennesla sentrum som innebærer kjøp av vin,hente pakke på posten,se etter bord briketter og lys. Dette skal bli koselig!
Leter febrilskt etter oppskrifter på nettet, FADER! må ikke glemme å kjøpe en litt stor øse som jeg skal bruke til å lage karamelliserte sukkerbrur til desserten for pynt!
Matprat. no har masse godt å tilby på så får se om ikke jeg finner noe godt der inne som frister øye og mage!
Man spiser med øynene som kokkene sier;)

Skal også ha med meg Raymond på date på kinaen i sentrum. Må få trøkket i meg mat snart:) Har bare hatt banan, pære og eple i 4 dager nå ,så ho mor må ha nåkka fòr jah kan du tru!

Resten av dagen blir vel brukt til å vaske hele huset ( og jeg har stort hus) puuh.. jaja.. bare å få begynt her tror jeg! Heldigvis skal jeg ikke på jobb idag siden jeg spyr innimellom støvsuger takene her.. :(

Satser på å bli frisk snart:)

xo xo

2 kommentarer:

  1. Nå må du se å bli frisk, jenta mi :-))) Jeg gjør soom familien pleier, når noe ikke er så bra, you know what, hehe.. Hadde det kjempekoselig hos Kari som vanlig! Venter nå på at jeg skal hente mr.bobbet, håper han snart vil hjem så han kan slappe av litt før vi må på båååten :-~~~...skjelver, skjønte du den?? hehe

    Klem fra svigermor

    SvarSlett
  2. Kos deg i Vennesla ;)
    Håper du snart er frisk igjen ...

    Stoor klem fra tante :)

    SvarSlett

Kjempe koselig hvis du vil kommentere på noe:)