torsdag 8. oktober 2009

Godt med litt hjelp innimellom!

Jeg var jo så heldig å bli spandert mat på av Raymond idag:) Så tok vi en svipp tur innom Libris for å finne et stort høst kort der jeg skal skrive menyen for lørdagen i + vinen som blir servert til osv. Så gikk turen til Meny der jeg kjøpte alt av råvarer osv til min nydelige 3 retter. 3-retteren blir pubisert snart;) Heldigvis at jeg hadde med meg assistent på butikken! Raymond er heldigvis glad i å lage mat han å, så vi fant faktisk ut av en hærlig meny som alle 5 kan spise:) Helt topp!
Nå mangler jeg bare dekor til bordet og påføllende alkohol til og etter maten så er jeg i full sving!

Nå skal huset skrubbes og ny klesvask settes på:) Må gjøre det meste idag siden jeg skal kjøre til Lindesnes i 14 tiden for å hente Stian etter jobb. Før det skal jeg på møte med jobben.

Nei, dette blir gøy!!:D

Legen ringte meg faktisk idag istede for imorgen bare pga det var meg:) Jeg ble sykmeldt til tirsdag for så å komme til legetime på tirsdagen siden hun ville snakke med meg personlig og avgjøre å lenge jeg skullevære sykmeldt lenger. Godt å ha en fantastisk lege!

xoxo:)

2 kommentarer:

  1. Sååå flott at du har en lege som bryr seg.. Det betyr så mye :))
    Er spent på menyen, men er helt sikker på at det er noe snadder du kommer med ;)
    God tur imorgen og hilse mannen din :) Godt å få han hjem igjen ;)

    Klem fra tante :)

    SvarSlett
  2. Heisann :-)) Når skal du på møtet med jobben da? Kommer du innom? :-))) Chris kommer også etter jobb, kanskje han har med noe digg?? hehe

    Klem fra svigermor

    SvarSlett

Kjempe koselig hvis du vil kommentere på noe:)